Устройственият правилник на Общинската администрация - Любимец е променен и допълнен със Заповед № РД-09-945/29.12.2023 г. на Кмета на общината.
ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
Чл. 1. С този правилник се определят организацията на дейностите и функционалните задължения на административните звена в Общинска администрация – Любимец.
Чл. 2. В състава на общината влизат 10 населени места, в това число и административния център на общината – гр.Любимец.
Чл. 3. Общинската администрация осигурява изпълнението на законите, подзаконовите нормативни актове, решенията на общинския съвет, подпомага кмета на общината при осъществяване на правомощията му, осигурява технически дейността му, подпомага общинския съвет и осигурява дейността му, извършва дейност по административното обслужване на гражданите, физическите и юридическите лица.
Чл. 4. Общинската администрация, при осъществяване на своята дейност, се ръководи от принципите на законност, равнопоставеност, прозрачност, достъпност, отговорност, целесъобразност и ефективност.
Пълният текст на правилника може да разгледате от тук.