ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ ИЛИ ПРОМЯНА НА ИМЕ
НОРМАТИВНА УРЕДБА:
- Чл.19a от Закона за гражданска регистрация;
ВИЕ ТРЯБВА ДА СЕ ОБЪРНЕТЕ КЪМ:
Служителите в Центъра за информация и услуги на гражданите, намиращ се на пл. „Трети март“
ВИЕ ТРЯБВА ДА ПОДАДЕТЕ ЛИЧНО ИЛИ ЧРЕЗ УПЪЛНОМОЩЕНО ЛИЦЕ, С НОТАРИАЛНО ЗАВЕРЕНО ПЪЛНОМОЩНО, В ЦЕНТЪРА ЗА ИНФОРМАЦИЯ И УСЛУГИ НА ГРАЖДАНИТЕСЛЕДНИТЕ ДОКУМЕНТИ:
- Заявление по образец, след нотариална заверка;
- Документ за самоличност (лична карта);
- Заверено копие от акт за раждане /ако лицето не е родено в Община Любимец/
ВИЕ НЕ ТРЯБВА ДА ПЛАЩАТЕ ЗА ТАЗИ УСЛУГА.
НИЕ ЩЕ НАПРАВИМ ПОПРАВКАТА В СРОК:
- 7 работни дни.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- Като вътрешна куриерска пратка.
- Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ БЪДЕ НАПРАВЕНА ПОПРАВКАТА, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.