ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА НАСТОЯЩ АДРЕС СЛЕД ПОДАВАНЕ НА АНКЕТНА КАРТА ЗА ЗАЯВЯВАНЕ ИЛИ ЗА ПРОМЯНА НА НАСТОЯЩ АДРЕС
НОРМАТИВНА УРЕДБА:
- Закона за гражданска регистрация;
- Чл.110, ал.1, т.8 от Закона за местните данъци и такси;
- Чл. 37 от Наредба № 7 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Любимец;
- Чл.138, ал.2 от Наредба №РД-02-20-9/21.05.2012г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- Лично, от родител (за лица под 18 г.) или чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите;
- Устно в Центъра за информация и услуги на гражданите.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
- Документ за самоличност (лична карта);
- Декларации по чл.92, ал.3 и ал.6 от ЗГР;
- Копие на документ за собственост или копие на квитанция за платен данък.
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
- 3,00 лв.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
- На гише „Каса“ в Центъра за информация и услуги на гражданите;
- По банкова сметка:
IBAN: BG21 UBBS 8002 8413 8730 00
BIC: UBBS BGSF
ОББ АД гр. Любимец
Кодът за вида плащане е: 448007
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:
- До 3 работни дни
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- Като вътрешна куриерска пратка.
- Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.