ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ЛИПСА НА СЪСТАВЕН АКТ ЗА РАЖДАНЕ ИЛИ АКТ ЗА СМЪРТ
НОРМАТИВНА УРЕДБА:
- Чл. 88, ал.4 и чл. 24, ал.1 от Закона за гражданска регистрация;
- Чл.110, ал.1, т.3 от Закона за местните данъци и такси;
- Чл. 37от Наредба №7 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Любимец;
ДОКУМЕНТИТЕ СЕ ИЗДАВАТ НА ЛИЦЕТО, ЗА КОЕТО СЕ ОТНАСЯ АКТЪТ ЗА РАЖДАНЕ, НА НЕГОВИТЕ РОДИТЕЛИ /ЗАКОННИТЕ МУ ПРЕДСТАВИТЕЛИ/, НАСЛЕДНИЦИТЕ НА ПОЧИНАЛОТО ЛИЦЕ ОТ АКТА ЗА СМЪРТ ИЛИ НА ТРЕТИ ЛИЦА, ИЗРИЧНО УПЪЛНОМОЩЕНИ, С НОТАРИАЛНО ЗАВЕРЕНО ПЪЛНОМОЩНО.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
- Документ за самоличност (лична карта).
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
- 5,00 лв. – обикновена услуга;
- 8,00 лв. – експресна услуга
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
- На гише „Каса“ в Центъра за информация и услуги на гражданите;
- По банкова сметка:
IBAN: BG21 UBBS 8002 8413 8730 00
BIC: UBBS BGSF
ОББ АД гр. Любимец
Кодът за вида плащане е: 448007
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:
- До 3 работни дни
- 8 работни часа
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- Като вътрешна куриерска пратка.
- Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.