ИЗДАВАНЕ НА РАЗРЕШИТЕЛНО ЗА ОТСИЧАНЕ НА НАД 5 БРОЯ ДЪРВЕТА И НА ЛОЗЯ НАД 1 ДКА В СЕЛСКОСТОПАНСКИТЕ ЗЕМИ
НОРМАТИВНА УРЕДБА:
- Чл. 32, ал.3 от Закона за опазване на селскостопанското имущество.
- Чл. 54 от Наредба №7 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Любимец.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите;
- Устно в Центъра за информация и услуги на гражданите;
- Чрез лицензиран пощенски оператор, придружени с документ за платена такса.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
- Документ за собственост.
- Скица на имота.
- Декларация от собствениците (наследниците) за съгласие на заявителя да добие дърва в общия (наследствения) имот /нотариално заверена/.
- Удостоверение за наследници.
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
- 50,00 лв.
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:
- 14 работни дни
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
- На гише „Каса“ в Центъра за информация и услуги на гражданите;
- По банкова сметка:
IBAN: BG21 UBBS 8002 8413 8730 00
BIC: UBBS BGSF
ОББ АД гр. Любимец
Кодът за вида плащане е: 448001
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- Като вътрешна куриерска пратка.
- Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ РАЗРЕШИТЕЛНОТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.