ИЗДАВАНЕ НА РАЗРЕШЕНИЕ ЗА ТАКСИМЕТРОВ ПРЕВОЗ НА ПЪТНИЦИ
(Комплексна административна услуга)
НОРМАТИВНА УРЕДБА:
- Чл.24 от Наредба № 34/06.12.1999 г. за таксиметров превоз на пътници на Министъра на транспорта;
- Чл.54от Наредба№7 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Любимец.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите;
- Устно в Центъра за информация и услуги на гражданите;
- Чрез лицензиран пощенски оператор, придружени с документ за платена такса.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
- Удостоверение за регистрация;
- Списък на автомобилите, с които кандидатствам – на хартиен носител;
- Заверени копия на контролния талон към знака за периодичен преглед за проверка на техническата изправност на леките таксиметрови автомобили и на картата за допълнителен преглед на лек таксиметров автомобил;
- Копия от удостоверенията “водач на лек таксиметров автомобил”.
- Удостоверение, че данъчно задълженото лице няма задължения за данъци и осигурителни вноски, освен отсрочени или разсрочени по реда на Данъчния процесуален кодекс или са разсрочени по реда на Кодекса за социално осигуряване;
- Удостоверение за липса на задължениякъм Община Любимец /по служебен път/;
- Документ за платена такса за таксиметров превоз.
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
- 40,00 лв. за разрешително на всеки автомобил;
- 15,00 лв. за стикер на всеки автомобил;
- 2,00 лв. за Удостоверение за липса на задължения към Община Любимец.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
- На гише „Каса“ в Центъра за информация и услуги на гражданите;
- По банкова сметка:
IBAN: BG21 UBBS 8002 8413 8730 00
BIC: UBBS BGSF
ОББ АД гр.Любимец
Кодът за вида плащане е: 448007
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ РАЗРЕШЕНИЕТО В СРОК:
- 7 работни дни.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- Като вътрешна куриерска пратка.
- Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ БЪДЕ НАПРАВЕНО РАЗРЕШЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.