ИЗДАВАНЕ НА РАЗРЕШЕНИЕ ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА ПОДРОБНИ УСТРОЙСТВЕНИ ПЛАНОВЕ
НОРМАТИВНА УРЕДБА:
- Чл. 124а, чл. 124б, чл. 125 от Закона за устройство на територията;
- Чл. 54 от Наредба №7 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Любимец
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
- Устно в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
- Чрез лицензиран пощенски оператор, придружени с документ за платена такса.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец
- Документ за собственост на имота;
- Документ за право на строеж, пристрояване или надстрояване;
- Задание по реда на чл. 125 от ЗУТ за изработване на ПУП;
- Предварителен договор за прехвърляне на собственост с нотариално заверени подписи/когато изменението е по чл. 17, ал. 2 от ЗУТ;
- Опорен план по реда на чл. 116, ал. 3 от ЗУТ;
- Пълномощно /при необходимост/;
- Квитанция за платена такса.
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
- 50,00 лв.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
- На гише „Каса“ в Центъра за информация и услуги на гражданите;
- По банкова сметка:
IBAN: BG21 UBBS 8002 8413 8730 00
BIC: UBBS BGSF
ОББ АД гр.Любимец
Кодът за вида плащане е: 448001
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ ЗАПОВЕД / РАЗРЕШЕНИЕ В СРОК:
- 30 дни
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- Като вътрешна куриерска пратка.
- Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ ЗАПОВЕДТА/РЕШЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.