РЕГИСТРИРАНЕ И ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ВЪВЕЖДАНЕ В ЕКСПЛОАТАЦИЯ ЗА ВИДОВЕТЕ СТРОЕЖИ ОТ IV И V КАТЕГОРИЯ
НОРМАТИВНА УРЕДБА:
- Чл.177, ал.3 от Закона на устройство на територията;
- Чл.54 от Наредба №7 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Любимец.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
- Устно в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
- Чрез лицензиран пощенски оператор, придружени с документ за платена такса.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
- Документ за собственост;
- Разрешение за строеж/ акт за узаконяване /;
- Окончателен доклад на лицето, упражняващо строителен надзор - за строежи IV категория;
- Протокол за определяне на стр. линия и ниво на строеж /при ново строителство/;
- Заверена заповедна книга;
- Акт обр.14; Акт обр. 15; Акт обр. 7; Акт обр. 12;
- Констативен акт за установяване съответствието на строежа с издадените строителни книжа и за това, че подробният устройствен план е приложен по отношение на застрояването;
- Документи удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти (декларация за съответствие);
- Удостоверение по чл. 54а, ал.3 от ЗКИР от Агенцията по кадастъра за изпълнение на изискванията по чл.175, ал.5 от ЗУТ;
- Договор с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
- Отчет по чл. 11 от Закона за управление на отпадъците;
- Технически и енергиен паспорт на строежа;
- Други документи, изискващи се по закон, съобразно спецификата на строежа.
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
- ТАКСАТА СЕ ОПРЕДЕЛЯ В ЗАВИСИМОСТ ОТ РАЗМЕРИТЕ НА ОБЕКТА
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
- На гише „Каса“ в Центъра за информация и услуги на гражданите;
- По банкова сметка:
IBAN: BG21 UBBS 8002 8413 8730 00
BIC: UBBS BGSF
ОББ АД гр. Любимец
Кодът за вида плащане е: 448001
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:
- 7 работни дни.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- Като вътрешна куриерска пратка.
- Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.