gerb 90

Електронни услуги

logo eservices

logo s lice kum horataИЗДАВАНЕ НАУДОСТОВЕРЕНИЕ, ЧЕ ОБОСОБЕНИТЕ ДЯЛОВЕ ИЛИ ЧАСТИ ОТГОВАРЯТ НА ОДОБРЕНИТЕ ПРОЕКТИ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ДОБРОВОЛНА ДЕЛБА

 

 

НОРМАТИВНА УРЕДБА:

  • Чл. 202 Закона за устройство на територията;
  • Чл. 54 от Наредба №7 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Любимец.

 

ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

  • Лично или чрез упълномощено лице в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
  • Устно в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
  • Чрез лицензиран пощенски оператор, придружени с документ за платена такса.

 

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:

  • Документ за собственост;
  • Оригинална виза за проектиране (при необходимост);
  • Проекти в 3 комплекта с части: архитектурна, конструкции/констр.експертиза, ЕЛ, ВиК,  ВП с трасировъчен план,ОВКИ, ТТЕ, ПБЗ (при необходимост);
  • Оценка за съответствие на част ”Конструктивна” по чл.142, ал.10 от ЗУТ; 
  • Оценка за съответствие по чл.142 ,ал. 6 от ЗУТ;
  • Решение по оценка на въздействието върху околната среда (при необходимост);
  • Договори с експлоатационните дружества  за присъединяване към мрежите на техн.инфраструктура;
  • Информация по чл.7,ал.1 от Закона за управление на отпадъците за количеството и вида на производствените и опасни отпадъци,които ще се образуват след реализация на проекта (при необходимост);

 

ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:

  • 50,00 лв.

 

НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:

  • На гише „Каса“ в Центъра за информация и услуги на гражданите;
  • По банкова сметка:

  IBAN: BG21 UBBS 8002 8413 8730 00

  BIC: UBBS BGSF

  ОББ АД  гр. Любимец 

Кодът за вида плащане е: 448001

 

ОДОБРЕНИЯТ ПРОЕКТ ЗА ДОБРОВОЛНА ДЕЛБА ЩЕ БЪДЕ  ГОТОВ В СРОК:

  • 14 работни дни

 

ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

  • Лично или  чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите.
  • Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:

  • Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
  • Като вътрешна куриерска пратка.
  • Като международна препоръчана пощенска пратка.

 

АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.