ИЗДАВАНЕ НАУДОСТОВЕРЕНИЕ, ЧЕ ОБОСОБЕНИТЕ ДЯЛОВЕ ИЛИ ЧАСТИ ОТГОВАРЯТ НА ОДОБРЕНИТЕ ПРОЕКТИ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ДОБРОВОЛНА ДЕЛБА
НОРМАТИВНА УРЕДБА:
- Чл. 202 Закона за устройство на територията;
- Чл. 54 от Наредба №7 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Любимец.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
- Устно в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
- Чрез лицензиран пощенски оператор, придружени с документ за платена такса.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
- Документ за собственост;
- Оригинална виза за проектиране (при необходимост);
- Проекти в 3 комплекта с части: архитектурна, конструкции/констр.експертиза, ЕЛ, ВиК, ВП с трасировъчен план,ОВКИ, ТТЕ, ПБЗ (при необходимост);
- Оценка за съответствие на част ”Конструктивна” по чл.142, ал.10 от ЗУТ;
- Оценка за съответствие по чл.142 ,ал. 6 от ЗУТ;
- Решение по оценка на въздействието върху околната среда (при необходимост);
- Договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техн.инфраструктура;
- Информация по чл.7,ал.1 от Закона за управление на отпадъците за количеството и вида на производствените и опасни отпадъци,които ще се образуват след реализация на проекта (при необходимост);
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
- 50,00 лв.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
- На гише „Каса“ в Центъра за информация и услуги на гражданите;
- По банкова сметка:
IBAN: BG21 UBBS 8002 8413 8730 00
BIC: UBBS BGSF
ОББ АД гр. Любимец
Кодът за вида плащане е: 448001
ОДОБРЕНИЯТ ПРОЕКТ ЗА ДОБРОВОЛНА ДЕЛБА ЩЕ БЪДЕ ГОТОВ В СРОК:
- 14 работни дни
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- Като вътрешна куриерска пратка.
- Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.