ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЯ ЗА ФАКТИ И ОБСТОЯТЕЛСТВА ПО ТЕРИТОРИАЛНОТО И СЕЛИЩНОТО УСТРОЙСТВО
НОРМАТИВНА УРЕДБА:
- Чл. 107, т.5 от Закона за местните данъци и такси;
- Чл. 35, т.5 и чл.49 от Наредба №7 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Любимец.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
- Устно в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
- Чрез лицензиран пощенски оператор, придружени с документ за платена такса.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
- Документ за собственост.
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
- 15,00 лв. – за обикновена услуга;
- 22,50 лв. – за бърза услуга;
- 30,00 лв. – за експресна услуга.
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ ИСКАНИТЕ ДОКУМЕНТИ В СРОК:
- 7 работни дни – за обикновена услуга;
- 3 работни дни – за бърза услуга;
- 24 часа – за експресна услуга.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
- На гише „Каса“ в Центъра за информация и услуги на гражданите;
- По банкова сметка:
IBAN: BG21 UBBS 8002 8413 8730 00
BIC: UBBS BGSF
ОББ АД гр. Любимец
Кодът за вида плащане е: 448001
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- Като вътрешна куриерска пратка.
- Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ ИСКАНИТЕ ДОКУМЕНТИ, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.