ИЗДАВАНЕ НА РАЗРЕШЕНИЕ ЗА ПОСТАВЯНЕ НА ПРЕМЕСТВАЕМИ ОБЕКТИ
(Комплексна административна услуга)
НОРМАТИВНА УРЕДБА:
- Чл. 56 от Закона за устройство на територията(ЗУТ);
- Чл. 49 и чл. 50, чл. 51а от Наредба №8 за реда и условията за извършване на търговска дейност и за поставяне на преместваеми обекти за търговска дейност на територията на община Любимец;
- Чл. 54 от Наредба №7 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Любимец.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
- Устно в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
- Чрез лицензиран пощенски оператор, придружени с документ за платена такса.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
- Документ за собственост;
- Договор за наем;
- Виза за проектиране /по служебен път/;
- Съгласувана и одобрена схема/по служебен път/;
- Други документи, изискуеми по чл.49 и чл.50 от Наредба №8 на ОбС – Любимец.
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
- 50 лв.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
- На гише „Каса“ в Центъра за информация и услуги на гражданите;
- По банкова сметка:
IBAN: BG21 UBBS 8002 8413 8730 00
BIC: UBBS BGSF
ОББ АД гр. Любимец
Кодът за вида плащане е: 448001
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ РАЗРЕШЕНИЕТО В СРОК:
- 30 работни дни.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- Като вътрешна куриерска пратка.
- Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ РАЗРЕШЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.