РАЗГЛЕЖДАНЕ И ОДОБРЯВАНЕ НА ИНВЕСТИЦИОННИ ПРОЕКТИ, ПО КОИТО СЕ ИЗДАВА РАЗРЕШЕНИЕ ЗА СТРОЕЖ
(Комплексна административна услуга)
НОРМАТИВНА УРЕДБА:
- Чл.143, ал.1 от Закон за устройство на територията(ЗУТ);
- Чл. 54 от Наредба №7 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Любимец;
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
- Устно в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
- Чрез лицензиран пощенски оператор, придружени с документ за платена такса.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
- Документ за собственост;
- Договор с нотариална заверка на подписите за учредяване на право на преминаване през чужд имот по реда на чл.192 от ЗУТ (при необходимост);
- Договор с нотариална заверка на подписите за учредяване на право на прокарване на отклонения от общи мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура през чужди имоти по реда на чл.193 от ЗУТ (при необходимост);
- Оценка на съответствието на проектната документация със съществените изисквания към строежа; /по служебен път/
- Виза за проектиране; /по служебен път/
- Три копия от инвестиционния проект
- Решение по оценка на въздействието върху околната среда, издадено по реда на ЗООС (в случаите в които се изисква ОВОС)
- Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
- Становище на Министерство на културата за недвижими културни ценности и за строежи в техните граници и охранителните им зони (при необходимост);
- Специалните разрешителни (изискуеми по специални закони)
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
- ЦЕНАТА СЕ ОПРЕДЕЛЯ В ЗАВИСИМОСТ ОТ РАЗМЕРИТЕ НА ОБЕКТА
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
- На гише „Каса“ в Центъра за информация и услуги на гражданите;
- По банкова сметка:
IBAN: BG21 UBBS 8002 8413 8730 00
BIC: UBBS BGSF
ОББ АД гр.Любимец
Кодът за вида плащане е: 448001
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:
- 30 дни.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- Като вътрешна куриерска пратка.
- Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДАПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.