ИЗДАВАНЕ НА КОНСТАТИВНИ ПРОТОКОЛИ И УДОСТОВЕРЕНИЯ ЗА СТЕПЕН НА ЗАВЪРШЕНОСТ НА СТРОЕЖИ
(Комплексна административна услуга)
НОРМАТИВНА УРЕДБА:
- Чл.181, ал.2 от Закона за устройство на територията(ЗУТ);
- Чл.4, ал.3 от Закона за местни данъци и такси;
- Чл.54 от Наредба №7 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Любимец;
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
- Устно в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
- Чрез лицензиран пощенски оператор, придружени с документ за платена такса.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
- Документ за собственост;
- Одобрени строителни книжа (проекти, стр. р-ия и др.) (по служебен път);
- Заверена заповедна книга на строежа (образец 4);
- Акт за приемане на конструкцията (образец 14).
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
- 50,00 лв.
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:
- 14 дни.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
- На гише „Каса“ в Центъра за информация и услуги на гражданите;
- По банкова сметка:
IBAN: BG21 UBBS 8002 8413 8730 00
BIC: UBBS BGSF
ОББ АД гр.Любимец
Кодът за вида плащане е: 448001
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- Като вътрешна куриерска пратка.
- Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.