gerb 90

Електронни услуги

logo eservices

ДО:

ИВАН СТОЯНОВ ИВАНОВ

За връчване на АУВД по ЗМДТ № 1621-1/ 30.09.2024г.  

 

            Уведомяваме Ви, че следва да се явите в 14-дневен срок от поставяне на настоящото съобщение в отдел „Местни данъци и такси“ при Община Любимец на адрес: пл. „Трети март“, Център за информация и услуги на граждани, при Цветелина Стойкова – Ст. специалист „Местни данъци и такси“, за връчване на Акт за установяване на вземане по декларации по ЗМДТ № 1621-1/30.09.2024г.

В случай, че не се явите в указания срок, съответният документ /Акт за установяване на вземане по декларации по ЗМДТ № 1621-1 от 30.09.2024 г./ ще бъде приложен към преписката и ще се счита за редовно връчен на основание чл. 32, ал. 6 от ДОПК.

  

Настоящото съобщение е в сила за периода от 30.10.2024 г. – 13.11.2024 г.

 

Публикувано: сряда, 30.10.2024 г.

Валидно: сряда, 13.11.2024 г.

Изготвил: Цветелина Стойкова –Старши специалист „МДТ“